Hajrá Kimi! Te vagy a legjobb!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Képek Kimiről
 
Életrajzok, riportok
 
Ezt inkább nem kommentálom...
 
Ahová érdemes elnézni
 
A kommentátorok gyöngyeinek legjobb beszólásai...
 
Képek
 
Heikki Kovalainen
 
Óra
 
MotoGP
 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Honda Racing Team

Csapatfőnök: Nick Fry
Technikai igazgató: Geoff Willis

Versenyzők:
Rubens Barrichello
Jenson Button

Tesztpilóta:
Anthony Davidson

A British American Racing csapata 1998-ben alakult a jónevű Tyrell istálló alapjain. A legendás konstruktőr, Ken Tyrell 1997-ben úgy döntött, hogy megválik csapatától, melyet el is adott a British American Tobacco nevű cigarettakonszernnek. 1998-ban a Tyrell teljesítette utolsó Formula 1-es szezonját , majd december folyamán a csapat hivatalosan is felvette a British American Racing nevet. Tyrell a továbbiakban nem vállalt szerepet az istállónál, ugyanis nézeteltérései támadtak az új tulajdonossal a pilótakettőst illetően. A csapatvezetői posztot Jacques Villeneuve menedzsere, Craig Pollock vette át, a versenyzői üléseket pedig az 1997-es világbajnok, és az újonc Ricardo Zonta kapták meg.

 
A BAR már tevékenysége elején komoly botrányt robbantott ki, hiszen az istálló a két versenyautót különböző színűre akarta festeni. Kérésükre a Nemzetközi Automobil Szövetség természetesen azonnal nemet mondott. Köztes megoldásként azt választották, hogy az autók oldalai kaptak különböző színezetet. Az első szezon katasztrofálisan sikerült, hisz Villeneuve és Zonta szinte alig fejeztek be versenyt a folyamatosan fennálló megbízhatósági problémák miatt. 2000-ben a Supertec motorokat gyári Hondákra cserélték, és azonnal tapasztalható volt némi javulás a csapat teljesítményében. Zonta idény közben összeveszett csapattársával, ezért az évad végén távoznia kellett Brackley-ből.

A BAR a 2001-es idényre az előző évi McLaren-tesztpilótát, Olivier Panist szerződtette, Villeneuve pedig továbbra is a csapattal maradt. Nagy reményekkel vágtak neki az évnek, arra számítván, hogy sikerül jobb helyezést elérniük a konstruktőrök között a 2000-ben elért ötödik helynél. Igen ám, de ebben az évben már ’házon belüli’ konkurenciája is akadt a csapatnak, hisz a Jordan is megkapta a gyári Honda hajtóműveket. Az Eddie Jordan vezette istálló nem sokat teketóriázott, jobbnak bizonyult a BAR-nál. Villeneuve egyre kedvetlenebb lett, nem volt megelégedve az autóval.

A 2002-es versenygép bemutatójának előestéjén robbant a bomba, a csapatfőnök Craig Pollock ugyanis bejelentette, hogy megválik a vezetői poszttól. A kanadai szakember távozása után a sportág berkein belül sokan hitték azt, hogy a 2002-es lesz Villeneuve utolsó szezonja a BAR-nál. Az új csapatfőnök David Richards lett, aki korántsem volt Villeneuve-rajongó. A szakember úgy vélte, hogy a kanadai túl sok pénzt kap a csapattól, amiért cserébe igencsak harmatos teljesítményt nyújt. Ez az idény sem a BAR Honda sikeréről szólt. Az év végén Panis a Toyotához távozott, helyét pedig a Renault-tól megszerzett fiatal Jenson Button vette át.

A brit szinte az egész szezonban jobban teljesített ex-világbajnok csapattársánál. A gárda végül az ötödik helyet szerezte meg a konstruktőrök világbajnoki tabelláján. Button maradt a BAR-nál, Villeneuve szerződése azonban lejárt, és az alakulat úgy döntött, hogy a továbbiakban nem tartanak igényt a kanadai versenyző szolgálataira. Helyét -a Honda nyomására- a korábbi tesztpilóta, Takuma Sato vette át. A 2004-es év komoly előrelépést hozott a BAR életében, hiszen pilótáik összesen 11 alkalommal állhattak dobogóra, így az év végi összesítésnél a második helyet mondhatták magukénak. A Honda időközben felvásárolta a csapat tulajdonjogának felét, s a transzfer kapcsán David Richards távozott posztjáról, helyét Nick Fry vette át. A Brackley-ben székelő gárda legfőbb célja az, hogy 2005-ben megszerezzék első futamgyőzelmüket, de természetesen annak örülnének a legjobban, ha idén akár már a tabella legelőkelőbb pozícióját is megcélozhatnák.

A csapat eredményei:

1999: Konstruktőrök bajnokságában 11., 0 ponttal
2000: Konstruktőrök bajnokságában 5., 20 ponttal
2001: Konstruktőrök bajnokságában 6., 17 ponttal
2002: Konstruktőrök bajnokságában 8., 7 ponttal
2003: Konstruktőrök bajnokságában 5., 26 ponttal
2004: Konstruktőrök bajnokságában 2., 119 ponttal

 
Itt üzenhetsz nekem!
 
F1-es versenyzők
 
Csapatok
 
Linkek
 
Szavazás
Szerinted jó lesz Kiminek jövőre a Ferrarinál?

Mittudomén, nem érdekel...
EZ TELJESEN BIZTOS!!!
Neki jó lesz, de nekem nem!!!
Biztosan tök szar lesz neki...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2005-09-02
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!